مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 13:402020-01-25اقتصادي

پرداخت 22 هزار میلیاردی دولت به زلزله زدگان کرمانشاه و سیل زدگان اول سال


رییس سازمان مدیریت بحران کشور اعلام کرد که تاکنون بیش از 20هزار میلیارد تومان اعتبار از سوی دولت برای ساخت و بازسازی مناطق سیل زده کشور در فروردین ماه پرداخت شده است.

- رییس سازمان مدیریت بحران کشور اعلام کرد که تاکنون بیش از 20هزار میلیارد تومان اعتبار از سوی دولت برای ساخت و بازسازی مناطق سیل زده کشور در فروردین ماه پرداخت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل نجار درباره جمع آوری کمک های مردمی در بحران های مختلف گفت:ایران کشوری است که احتمال وقوع حوادث و بلایا در آن بسیار بالاست به طوری که از حدود 45 بلای طبیعی شناخته شده در جهان احتمال وقوع 35 بلای طبیعی در کشورمان وجود دارد، از سوی دیگر مردم ایران نیز جزو مردمان نوعدوستی هستند که همواره در بحران ها و حوادث مختلف در کنار هموطنان خود بوده اند.

وی با بیان اینکه دولت و ملت در کنار یکدیگر اقدام به کمک به آسیب دیدگان در حوادث مختلف می کنند، گفت: برای جمع آوری کمک های مردمی لازم است یکسری مراحل طی شود، ما باید در مرحله اول ارزیابی کنیم که آسیب دیدگان به چه وسایلی احتیاج دارند و به همین دلیل درخواست ما عمدتا این است که مردم کمک مالی کنند، چرا که وسایل مختلف در کشور وجود دارد و به راحتی می توان آنها را خریداری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 22 هزار میلیاردی دولت به زلزله زدگان کرمانشاه و سیل زدگان اول سال

پرداخت 22 هزار میلیاردی دولت به زلزله زدگان کرمانشاه و سیل زدگان اول سال