مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 13:262020-01-25ورزشي

فرمانده ناجا اصفهان: برای افراد الکلی هم باید مراکز ترک اعتیاد ایجاد شود


سردار مهدی معصوم بیگی که روز شنبه در جلسه شورای فرهنگی عمومی در استانداری سخن می گفت، از صدا و سیما و رسانه ها خواست تا در باره اثرات مُخرب این نوع اعتیاد نیز اطلاع رسانی کنند.

وی با اشاره به فراوانی آسیب های اجتماعی گفت: در بررسی صورت گرفته، مشروبات الکلی بیشتر از گذشته در جامعه نمود یافته است که باید برای آن تدابیری اندیشیده شود.

رییس پلیس استان اصفهان افزود: آمارهای مقایسه ای نسبت به سال 90 در بسیاری از بخش ها از جمله تهیه، تولید، توزیع و مصرف مشروبات الکلی، از افزایش ارقام خبر می دهد.

وی اظهار داشت: بر این اساس لازم است که با تقویت باورهای دینی و ترغیب و تشویق جوانان و خانواده ها به شرکت در مجالس مذهبی و دینی پرداخته شود.

سردار معصوم بیگی افزود: اعتکاف از جمله ظرفیت هایی است که می تواند به عمق بخشی اعتقادات و تقویت باورهای دینی و پیشگیری از گرایش جوانان به سمت آسیب های اجتماعی منجر شود.

فرمانده ناجا اصفهان بر ضرورت برپایی کلاس های آگاه سازی در باره اثرات سوء مصرف مشروبات الکلی و همچنین ایجاد ابزار تخلیه هیجانات سالم از طریق بهره گیری از ظرفیت های ورزشی تاکید کرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: 26 دستگاه عضو شورای فرهنگ عمومی هستند که تاکنون از مجموع 300 مصوبه به تصویب رسیده تنها 7 درصد آن مربوط به وظایف و مسوولیت های نیروی انتظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده ناجا اصفهان: برای افراد الکلی هم باید مراکز ترک اعتیاد ایجاد شود

فرمانده ناجا اصفهان: برای افراد الکلی هم باید مراکز ترک اعتیاد ایجاد شود