مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 11:102020-01-25سياسي

هیچگاه به اهمیت پیوست اجتماعی فعالیت ها توجه نکرده ایم


یک پژوهشگر اجتماعی با اشاره به اهمیت پژوهش های اجتماعی در پیشبرد و ثمربخشی برنامه های مختلف، ابراز تاسف کرد که هیچ زمانی به اهمیت پیوست اجتماعی در فعالیت ها پی نبرده و به لزوم آن توجه نکرده ایم.

- اردشیر گراوند شنبه پنجم بهمن در همایش مسئولیت اجتماعی اثربخش و توسعه پایدار، در شیراز، با بیان اینکه تجربه تاریخی ایرانی ها حاکی از حضور فعال آنها در کارهای خیر است، افزود: گاهی مدرن شدن گرفتاری های متفاوتی ایجاد و اساسا نظام اجتماعی را دچار مشکل می کند.

این پژوهشگر با اشاره به دو کلید واژه پیوست اجتماعی و مسئولیت اجتماعی، خاطرنشان کرد: ما اولی را رها و به دومی توجه کرده ایم.

او با تاکید بر اینکه هر عملی باید یک پیوست اجتماعی داشته باشد، گفت: در ایران هیچگاه به پیوست اجتماعی فعالیت ها توجه نکرده ایم.

این پژوهشگر اجتماعی ادامه داد: طی سال های اخیر تنها چند مورد سلیقه ای و موردی در خصوص پیوست اجتماعی شکل گرفته و با این تعداد هم نمی توانیم بگوییم یک نظام ایجاد شده است.

پیوست اجتماعی باید قانون و لازم الاجرا شود گراوند با تاکید بر اینکه پیوست اجتماعی باید قانونی و لازم الاجرا باشد، عنوان کرد: اساس مسئولیت اجتماعی، اخلاقی و اختیاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچگاه به اهمیت پیوست اجتماعی فعالیت ها توجه نکرده ایم

هیچگاه به اهمیت پیوست اجتماعی فعالیت ها توجه نکرده ایم