مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 10:452020-01-25اقتصادي

توجه به بخش خصوصی از سیاست های وزارت صنعت، معدن و تجارت است


مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه توجه به بخش خصوصی از سیاست های وزارت صنعت، معدن و تجارت است اما نمی دانم چرا بخش خصوصی را جدی نمی گیریم؟ گفت: - ایسنا/کرمان مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه توجه به بخش خصوصی از سیاست های وزارت صنعت، معدن و تجارت است اما نمی دانم چرا بخش خصوصی را جدی نمی گیریم؟ گفت: اکنون بخش خصوصی می تواند در کنار بخش دولتی کمک کند.

مشکلات بخش دولتی که بزرگ و سنگین شده و نمی تواند حرکت کند، اما بخش خصوصی چابک و سریع می تواند خیلی از مشکلات را حل کند و امیدواریم مدیران، بخش خصوصی را جدی بگیرد.

سیدعلی حسینی امروز شنبه پنجم بهمنماه در مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی و زنجیره تامین فولاد در سیرجان اظهار کرد: باید فرهنگ یکدیگر را شناخته و از هر جنگ و دعوا جلوگیری کنیم و با توجه به پیشینه فرهنگی بزرگ ایران، چطور در حوزه داخلی نمی توانیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم؟ وی با اشاره به اینکه توجه به بخش خصوصی از سیاست های وزارت صنعت، معدن و تجارت است اما نمی دانم چرا بخش خصوصی را جدی نمی گیریم؟ گفت: اکنون بخش خصوصی می تواند در کنار بخش دولتی کمک کند.

مشکلات بخش دولتی که بزرگ و سنگین شده و نمی تواند حرکت کند، اما بخش خصوصی چابک و سریع می تواند خیلی از مشکلات را حل کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به بخش خصوصی از سیاست های وزارت صنعت، معدن و تجارت است

توجه به بخش خصوصی از سیاست های وزارت صنعت، معدن و تجارت است