مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 10:402020-01-25سياسي

اعلام ویژه برنامه های 12 بهمن


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت : 8 برنامه محوری 12 بهمن در گیلان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری امروز در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله 12 گفت : 12 بهمن ماه امسال همچون سال های گذشته، به صدا در آمدن همزمان زنگ مدارس برنامه ریزی شده است که راس ساعت 9 و 33 دقیقه همزمان با ساعت ورود امام خمینی رحمت الله علیه به وطن نواخته خواهد شد.

وی رژه موتورسواران در رشت و ادوات و ماشین آلات کشاورزی در 7 شهرستان گیلان را از دیگر برنامه های نخستین روز از دهه مبارک فجر اعلام کرد و افزود : در این روز رژه قایق سواران در بنادرانزلی و آستارا نیز پیش بینی شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان یکی دیگر از برنامه ی محوری یوم الله 12 بهمن در رشت را گلباران مزار شهدا عنوان کرد و گفت : در این مراسم ارسلان زارع استاندار گیلان سخنرانی خواهد کرد.

محمد باقرزاده مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان نیز در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله 12 بهمن برنامه های تبلیغی ، تحلیلی و فرهنگی رسانه استانی را در 4 حوزه صدا، سیما ، خبر و فضای مجازی تبیین و آمادگی این رسانه برای پوشش و پخش همه جانبه ویژه برنامه های این روز تاریخی را از شبکه باران و شبکه های مجازی اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام ویژه برنامه های 12 بهمن

اعلام ویژه برنامه های 12 بهمن