مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 10:402020-01-25اقتصادي

روزانه 8 تن زباله بیمارستانی در مازندران بی خطرسازی می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: روزانه هشت زباله مراکز بیمارستانی و درمانی در استان پس از بی خطر سازی به مراکز دفن منتقل می شود.

- مهدی رازجویان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در استان مازندران روزانه 4.

8 تن زباله در بیمارستان ها و سه تن در مراکز درمانی تولید می شود، افزود: این زباله ها پس از بی خطر سازی به مراکز دفن منتقل می شوند.

وی از تولید روزانه 100 کیلوگرم زباله های شیمایی در استان مازندران خبر داد و دپوی این مواد را مشکل اصلی در استان برشمرد و گفت: از این رو مدیریت یکپارچه در هدایت زباله های شیمیایی جزو اولویت مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

رازجویان گفت: تخصیص اعتبارات صندوق نوآفرینی و شکوفایی برای ساماندهی موضوع پسماند می تواند مفید واقع شود، لذا شرکت های دانش بنیان می توانند در استان مازندران پیرامون حوزه پسماند از این تسهیلات استفاده تا در راستای هدایت زباله های عفونی شیمیایی و پزشکی فعالیت اقدام کنند.

معاون استاندار مازندران یادآور شد: پایش اولیه شرکت های دانش بنیان برای برخورداری از تسهیلات صندوق نوآفرینی و شکوفایی و اخذ قرارداد نهایی در مرحله اجرایی است تا با حضور فعال این شرکت ها شاهد هدایت پسماندهای مختلف به مراکز دفن باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 8 تن زباله بیمارستانی در مازندران بی خطرسازی می شود

روزانه 8 تن زباله بیمارستانی در مازندران بی خطرسازی می شود