مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 10:302020-01-25سياسي

تشکیل دبیرخانه و قرارگاه رسانه ای، عامل گسترش بیانیه گام دوم انقلاب


مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی گفت: تشکیل دبیرخانه و قرارگاه رسانه ای میتواند درایجاد محتوا برای گسترش بیانیه گام دوم انقلاب کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، محسن نصرپور امروز در کارگروه ویژه تبیین گام دوم انقلاب ستاد دهه فجر در صدا وسیمای خراسان رضوی گفت: بیانیه گام دوم، فرهنگی و اجتماعیست؛ در 40سالگی انقلاب مقام معظم رهبری با هفت سر فصل جزییات بیانه گام دوم انقلاب را عنوان کردند.

در این جلسه نصرپور به صورت خلاصه اهداف کلان این این بیانیه را قرائت کرد و در ادامه گزارش عملکرد صداوسیمای استان در بخشهای صداوسیما که به صورت منسجم برای تولید برنامه در صداوسیما، موشن گرافیک و گزارش هایی با محتوای فرمایشات مقام معظم رهبری اقدام، تولید و در دستور کار قرارگرفته است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز در این جلسه گفت:با توجه به این که مشهد، پایتخت معنوی ایران و دومین شهر بزرگ ایران است، عملکرد صداوسیمای خراسان رضوی در پوشش مراسم و راهپیمایی های استانی و تولید محتوا در قالب بیانیه گام دوم مطلوب بوده و به صورت ویژه پرداخته شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سلطانی افزود: امیدواریم امسال با اجرای بیش از پیش نمایشگاه های دستاوردهای اقتصادمقاومتی در راستای بیانیه گام دوم در 40سال گذشته نسبت به معرفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل دبیرخانه و قرارگاه رسانه ای، عامل گسترش بیانیه گام دوم انقلاب

تشکیل دبیرخانه و قرارگاه رسانه ای، عامل گسترش بیانیه گام دوم انقلاب