مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 10:252020-01-25حوادث

دستگیری شرور سابقه دار فراری در کرج


فردی که با استفاده از سلاح سرد در استان های غربی کشور اقدام به برهم زدن نظم و تشویش اذهان عمومی کرده بود، در استان البرز دستگیر شد.

- ایسنا/البرز رییس پلیس امنیت عمومی استان گفت: فردی که با استفاده از سلاح سرد در استان های غربی کشور اقدام به برهم زدن نظم و تشویش اذهان عمومی کرده بود، در استان البرز دستگیر شد.

سرهنگ نور محمد فتحی زاده با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر ورود یکی از اراذل و اوباش استان های غربی کشور به استان البرز که با استفاده از سلاح سرد در استان های مختلف اقدام به برهم زدن نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان کرده و متواری شده بود، دستگیری نامبرده در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پلیس البرز، وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه این اوباش سابقه دار در شهر کرج شدند که با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: این اوباش سابقه دار در استان های غربی کشور با استفاده از سلاح سرد اقدام به برهم زدن نظم عمومی و ضرب و جرح افراد کرده بود.

رییس پلیس امنیت عمومی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و هرکس بخواهد این امنیت را به خطر بیندازد ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری شرور سابقه دار فراری در کرج

دستگیری شرور سابقه دار فراری در کرج