مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 10:252020-01-25بين الملل

استراتژی بیت کوینی ایران برای مقابله با تحریم ها


پایگاه خبری فارین پالیسی مدعی شد همزمان با شدت گرفتن تحریم های آمریکا، ایران به استفاده از ارزهای دیجیتالی روی آورده است.

- پایگاه خبری "فارین پالیسی" مدعی شد همزمان با شدت گرفتن تحریم های آمریکا، ایران به استفاده از ارزهای دیجیتالی روی آورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پایگاه خبری آمریکایی فارین پالیسی در گزارشی با اشاره به تشدید تحریم های اقصادی آمریکا بر ضد ایران در دو سال اخیر مدعی شد که این تحریم ها باعث شده است تا تمایل ایران به استفاده از ارزهای دیجیتالی نظیر بیت کوین شدت گیرد.

دولت ایران از مدت ها پیش نسبت به ارزهای دیجیتالی در تجارت خارجی علاقه نشان داده است چرا که این ارزها امکان تجارت بدون استفاده از نظام بانکداری را فراهم کرده است.

دولت ایران در ژوییه سال 2018 خبر از تمایل برای عرضه ارز دیجیتالی داده بود.

این پایگاه خبری در ادامه با اشاره به برگزاری رویدادهای متعدد مربوط به ارزهای دیجیتالی در ایران طی یک سال اخیر می نویسد: در جامعه ایران ارزهای دیجیتالی بسیار محبوب هستند تا جایی که برخی از ایرانی ها معتقدند که بیت کوین تنها راه خارج کردن پول از ایران است.

میزان استخراج ارزهای دیجیتالی در ایران نیز با توجه به ارزان بودن قیمت برق استخراج بیت کوین (در مقایسه با دیگر کشورها) در سطح بالایی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استراتژی بیت کوینی ایران برای مقابله با تحریم ها

استراتژی بیت کوینی ایران برای مقابله با تحریم ها