مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 10:202020-01-25اقتصادي

تب ویروس کرونا به بازار طلا سرایت کرد


نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز نشان داد در حالی که طلا تلاش می کند مسیر حرکت مشخصی پیدا کند، خوش بینی قابل توجهی در میان کارشناسان وال استریت و سرمایه گذاران نسبت به روند افزایشی قیمت این فلز ارزشمند در معاملات هفته جاری وجود دارد.

- نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز نشان داد در حالی که طلا تلاش می کند مسیر حرکت مشخصی پیدا کند، خوش بینی قابل توجهی در میان کارشناسان وال استریت و سرمایه گذاران نسبت به روند افزایشی قیمت این فلز ارزشمند در معاملات هفته جاری وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابهامات مالی که با شیوع سریع ویروس کرونا در چین به وجود آمده است، از تقاضا برای طلا به عنوان دارایی امن حمایت می کند.

بسیاری از اقتصاددانان نگران گسترش شیوع این بیماری در سراسر چین و کندی رشد اقتصادی این کشور هستند که اقتصاد جهانی را هم متاثر خواهد ساخت.

به گفته کریستینا هوپر، استراتژیست ارشد سرمایه گذاری در شرکت اینوسکو، طلا معمولا در برابر ریسکهای ژئوپلیتیکی و ریسکهای غیرقابل کنترل افزایش پیدا می کند.

در نظرسنجی کیتکونیوز از کارشناسان وال استریت، 18 نفر شرکت کردند که 10 نفر معادل 59 درصد افزایش قیمت و دو نفر معادل 12 درصد کاهش قیمت طلا را پیش بینی کردند و پنج نفر معادل 19 درصد نظری نداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تب ویروس کرونا به بازار طلا سرایت کرد

تب ویروس کرونا به بازار طلا سرایت کرد