مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 10:002020-01-25حوادث

تمساح خلیج فارس اعدام شد


حکم اعدام سرکرده باند بین المللی قاچاق مواد مخدر معروف به تمساح خلیج فارس اجرا شد.

- مرکز خلیج فارس؛ رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: سرباند بین المللی مواد مخدر با نام اختصاری (ع ز) معروف به تمساح خلیج فارس و یکی از شرکای او با نام اختصاری (م-ح) است.

علی صالحی افزود: هجده نفر از سوداگران مرگ و اعضای دیگر این باند نیز در مجموع به 420 سال حبس و بیست و یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شده اند.

وی گفت: متهم (ع ز) سرباند این شبکه سازمان یافته قاچاق مواد مخدر که از سوی رسانه های مختلف با عنوان تمساح خلیج فارس و مواردی از این دست مطرح شده، یکی از بزرگترین سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر از طریق دریا بود.

رییس کل دادگستری هرمزگان افزود: این فرد یکی از بزرگترین و مخوف ترین شبکه های قاچاق و توزیع مواد مخدر را در سطح ایران و منطقه رهبری می کرد.

صالحی گفت: تمساح خلیج فارس در چهره های مختلف و پوشش های گوناگون فعالیت می کرد و حین دستگیری در حال هدایت برای قاچاق بیش از 100 تن مواد مخدر به حوزه آب های آزاد بود که ناکام ماند.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان افزود: بین چهار تا پنج سال برای دستگیری این فرد 36 ساله اقدامات اطلاعاتی انجام شد و با وجود اینکه وی هیچ ردی از خود به جا نمی گذاشت، سرانجام در داخل کشور شده بود، در دام مأموران پلیس گرفتار شده و دستگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمساح خلیج فارس اعدام شد

تمساح خلیج فارس اعدام شد