مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 05:552020-01-25اقتصادي

معتمدیان: رنگ محرومیت از خراسان جنوبی پاک خواهد شد


با انعقاد تفاهم نامه با بنیاد مستضعفان باید زمینه های سرمایه گذاری مشخص و احصا شود تا این بنیاد بتواند در راستای اشتعالزایی و محرومیت زدایی در استان فعالیت کند.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: با انعقاد تفاهم نامه با بنیاد مستضعفان باید زمینه های سرمایه گذاری مشخص و احصا شود تا این بنیاد بتواند در راستای اشتعالزایی و محرومیت زدایی در استان فعالیت کند.

محمدصادق معتمدیان، امروز شنبه 5 بهمن، در جلسه بررسی سند توسعه میان مدت شهرستان درمیان اظهار کرد: 15 مهرماه تفاهم نامه هایی با دستگاه ها در رابطه با محرومیت زدایی در برخی شهرستان ها که محرومین بیشتری دارند، امضا شد.

وی با اشاره به انعقاد سه تفاهم نامه با حضور معاون اول رییس جمهور در استان، افزود: تفاهم نامه هایی با بنیاد برکت، کمیته امداد، قرارگاه بسیج سازندگی کشور در راستای محرومیت زدایی منعقد شد و تفاهم نامه دیگری در مورد شهرستان درمیان با بنیاد مستضعفان منعقد شد تا به عنوان معین در این شهرستان اجرا شود.

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اجرای ابلاغیه از سوی مقام رهبری در حوزه محرومیت زدایی، تصریح کرد: در سه ماه گذشته جلسات خوبی با رییس بنیاد مستضعفان برگزار کردیم و تایید شد که بنیاد مستضعفان به معنوان معین شهرستان درمیان ورود پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معتمدیان: رنگ محرومیت از خراسان جنوبی پاک خواهد شد

معتمدیان: رنگ محرومیت از خراسان جنوبی پاک خواهد شد