مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 05:352020-01-25سياسي

دستگاه زلزله نگار در چهارمحال و بختیاری نصب می شود


مرتضی زمانپور شامگاه جمعه در چهاردهمین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیاتی پاسخ به بحران چهارمحال و بختیاری در سالجاری تاکید کرد:در 4 دهه اخیر تاکنون یک هزار و 240 زلزله بالای 3 ریشتر در چهارمحال و بختیاری به ثبت رسیده است.

به گفته وی، تمامی مدیران دستگاه های اجرایی استان باید در طول سال برای مقابله با بحران های احتمالی از جمله سیل و زلزله آمادگی لازم را داشته باشند.

وی افزود: با توجه به بارش های چشمگیر در چهارمحال و بختیاری و جاری شدن سیل، اما این استان به علت مدیریت خوب دچار خسارت جانی نشد و تنها در برخی از شهرستان های چهارمحال و بختیاری منازل مسکونی، سدهای خاکی، جاده ها، مزارع کشاورزی و زیرساخت ها دچار خسارت شدند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: امسال چندین مانور لحظه صفر در چهارمحال و بختیاری به منظور سنجش میزان آمادگی دستگاه های اجرایی برگزار شد، اما برخی از دستگاه های اجرایی آگاهی لازم را نسبت به وظایف خود در بحران ها نداشتند.

وی افزود: بنابراین جلسات آموزشی و توجیهی برای مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط با بحران و شهرداران چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری به کمبود شدید نیروی آتش نشانی در استان اشاره و تصریح کرد: هم ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه زلزله نگار در چهارمحال و بختیاری نصب می شود

دستگاه زلزله نگار در چهارمحال و بختیاری نصب می شود