مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 05:352020-01-25ورزشي

شاخص توزیع اعتبارات در استان نیازمند بازنگری است


رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل با محوریت شورای برنامه ریزی شاخص توزیع اعتبارات را در استان اردبیل مورد بازنگری قرار کند.

- ایسنا/اردبیل رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل با محوریت شورای برنامه ریزی شاخص توزیع اعتبارات را در استان اردبیل مورد بازنگری قرار کند.

رضا کریمی در حاشیه نشست نشست با استاندار اردبیل و در بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با افزوده شدن یک شهرستان جدید به مجموع شهرستان های استان و تحولاتی که در برخی از شهرستان ها رخ داده باید شاخص های توزیع اعتبارات به شکل شفاف و کامل تعریف شود تا هر شهرستان به سهم اعتبارات سال آینده خود واقف باشد.

وی خاطرنشان کرد: همه دستگاه های اجرایی باید به تفکیک کاربری اراضی با تشکیل تیم کارشناسی اقدام کنند تا به صورت کامل و جامع کاربری های آموزشی، فرهنگی، ورزشی و بهداشتی تعیین و ذخیره آنها نیز برای سال های آینده مشخص شود.

ناظر شورای برنامه ریزی استان اردبیل گفت: در کنار تعریف کاربری های مختلف ضرورت دارد به صورت مشخص در طرح های جامع و تفصیلی به مرحله عملیاتی رسیده تا امکان توسعه خارج از طرح و یا ساخت و سازهای غیرقانونی به وجود نیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص توزیع اعتبارات در استان نیازمند بازنگری است

شاخص توزیع اعتبارات در استان نیازمند بازنگری است