مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 05:062020-01-25سياسي

سردار جلالی: شهادت سردار سلیمانی باعث تقویت روحیه انقلابی در منطقه شد


سردار غلامرضا جلالی جمعه شب در یادواره سرداران و 504 شهید منطقه چهارمردان قم در مسجد چهارمردان این شهر با اشاره به نحوه ترور سردار سلیمانی آن را از نظر نظامی فاقد ارزش دانست و گفت: فرودگاه بغداد تحت تسلط شرکت های آمریکایی و اسراییلی است، و تمام ترددها و حتی کوچکترین تحرکات پروازی نیز در کنترل این فرودگاه است، بنابر این اینکه یک مسافری را در یک هواپیمای غیر نظامی و عادی کنترل کنند، به آن برتری اطلاعاتی گفته نمی شود.

جلالی با بیان اینکه شهادت حاج قاسم تاثیرهای بسیار بزرگ و ارزشمندی در کشور و منطقه ایجاد کرد، افزود: ما شاهد یک نوع عملیات جدید مردم محور در داخل ایران، عراق و لبنان و سازمان دهی مردم علیه حکومت و دولت های این سه کشور بودیم، که عملیات ضد امنیتی و تخریب گری محور اصلی آن به شمار می آمد.

وی یادآور شد: به یک تعبیری این عملیات بین عناصر اصلی سه کشور فوق شکاف ایجاد کرده بود، ولی حادثه شهادت حاج قاسم منجر به ایجاد وحدت در بین مردم شد.

رییس پدافند غیر عامل کشور اذعان داشت: به لحاظ نوع شهادت حاج قاسم و همچنین شخصیت انسانی و انقلابی او و همچنین نوع احترام و اعتباری که رهبر معظم انقلاب به عنوان فرمانده کل قوا با او داشت، یک انقلاب مردمی در کشور اتفاق افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار جلالی: شهادت سردار سلیمانی باعث تقویت روحیه انقلابی در منطقه شد

سردار جلالی: شهادت سردار سلیمانی باعث تقویت روحیه انقلابی در منطقه شد