مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 05:062020-01-25حوادث

خروش سیل مهربانی از ابهر به مناطق سیلزده


سیل دی ماه امسال آثاری از تخریب و نابودی و خسارت را بر منازل، ابنیه، زیرساخت ها، مزارع و کشاورزی مردم سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان وارد کرده که در قاب تلویزیون می توان قسمت کوچکی از این ویرانی ها را دید.

این سیل ویرانگر با خود غم و غصه، اضطراب، وحشت، بغض به همراه داشت اما ارمغانی شیرین از جنس همدلی و مهربانی، در میان موج های خروشانش برای مردمان زخم دیده به جا گذاشت.

سیل آمد ویران کرد و رفت اما سیل مهربانی در مناطق سیل زده جاری گشته است و خواهران و برادران سیل زده فراموش نشده اند.

پس از سیل ویرانگر موجی پرخروش از نقاط مختلف کشور به مناطق سیل زده روانه شده و هر کس به نوعی به مقابله با سیل ویرانگر برخاسته است که در این میان واحدهای صنعتی شهرستان ابهر نیز احساس مسؤولیت کرده و کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به سوی این مناطق روانه کرده اند.

در بین واحد های صنعتی کمک شرکت هایی که محصولات آنها جز سبد مصرفی مردم است چشمگیرتر و تاثیرگذارتر است و شرکت پاک حیات و پارس حیات ابهر که در زمینه تولید محصولات سلولزی، پوشک بچه و شوینده فعال است اقدام به ارسال چند تن از محصولات تولیدی خود به مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان کرده تا در روزهای سرد زمستان اندکی از غم و رنج مردم دیار آفتاب کاسته و دل ها را از آلام ویرانگر بتکاند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروش سیل مهربانی از ابهر به مناطق سیلزده

خروش سیل مهربانی از ابهر به مناطق سیلزده