مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 01:452020-01-24سياسي

شهید سلیمانی، آرامش را به جهان اسلام بازگرداند


احمدعلی زارع زاده جمعه شب در مراسم سی و سومین سالگرد شهادت محمد رفیعیان بهابادی اولین مسوول تدارکات تیپ الغدیر استان یزد در بهاباد افزود: سردار سلیمانی رمز عاقبت به خیری خود را ارتباط قلبی و حقیقی با رهبر معظم انقلاب می دانست که امروز سکّان انقلاب را به دست دارند.

وی اظهار داشت : می خواستند با شهادت او غروب جبهه مقاومت را رقم بزنند اما برای اولین بار رهبر معظم پاسداران سپاه قدس را رزمندگان بدون مرز خطاب می کنند که این پیامی واضح به دشمنان است.

فرماندار سابق مهریز اضافه کرد: خون شهدا و روحیه ایستادگی و مقاومت در تک تک مردم و جوانان کشور و مسلمانان وجود دارد و راه او نه تنها کم رنگ نمی شود بلکه ادامه خواهد داشت.

این رزمنده دفاع مقدس ادامه داد: این شهید عمر پربرکت خود را در راه دفاع از اسلام، انقلاب و مظلومان در ایران و کشورهای منطقه سپری کرد و پس از عمری مجاهدت خالصانه، توسط اشقیا و اشرار زمان به مقام والای شهادت نایل آمد و به جرگه شهدای مظلوم ترور پیوست .

وی افزود : شهید سلیمانی برای دشمن خیلی خطرناک تر از خود سردار سلیمانی است و شهادت او به امید خدا عامل خارج شدن آمریکایی ها از غرب آسیا خواهد شد .

زارع زاده یادآور شد: شهید سلیمانی حاکم قلب ها بود و تا خون در رگ ملت ایران اسلامی است هیچ گاه یاد و خاطره وی فراموش نمی شود و با جان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی، آرامش را به جهان اسلام بازگرداند

شهید سلیمانی، آرامش را به جهان اسلام بازگرداند