مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 00:502020-01-24بين الملل

اقدامات پنتاگون درباره کارآموزان خارجی در پایگاه های آمریکا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما ؛ جاناتان هافمن سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) گفت: وزارت دفاع تدابیر تازه ای را در خصوص همه نیرو های آموزشی خارجی در پایگاه های آمریکا اتخاذ می کند که شامل رویه های جدید برای شناسایی و کشف تهدید های داخلی، محدودیت در داشتن و استفاده از سلاح های گرم، محدودیت در دسترسی کارآموزان نظامی خارجی به تاسیسات و مدارک نظامی آمریکا و تدابیر جدید برای پایش کارآموزان نظامی کشور های دیگری که در برنامه های موجود در پایگاه های نظامی آمریکا حضور دارند.

وی درباره زمان احتمالی خروج نیرو های آمریکایی از افغانستان، گفت: در حال حاضر ما در وضعیت نیرویی خود در افغانستان هیچ تغییری نداریم و چنانچه وزیر دفاع در ماه اکتبر نیز اعلام کرد، تغییر در وضعیت نیرویی آمریکا در افغانستان زمانی می تواند صورت بگیرد که ما به برخی از اهداف خود رسیده باشیم.

گفتنی است، مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا در نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره تصمیم آمریکا به اخراج بیش از 10 کارآموز نظامی سعودی از این کشور، پس از تیراندازی مرگبار یک کارآموز نظامی سعودی در پایگاه هوایی پنساکولا فلوریدا و اینکه چطور تنش های باقیمانده بین خانواده های نظامیان آمریکایی و کارآموزان نظامی سعودی را حل خواهید کرد؟ گفت: من فکر می کنم این چی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات پنتاگون درباره کارآموزان خارجی در پایگاه های آمریکا

اقدامات پنتاگون درباره کارآموزان خارجی در پایگاه های آمریکا