مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 22:452020-01-24بين الملل

بایدن: پنهانکاری ترامپ درباره تلفات عین الاسد تنفر انگیز است


نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا پنهان کاری دونالد ترامپ درباره تلفات نظامیان آمریکایی در پی حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد در غرب عراق را « تنفر انگیز» برشمرد.

- نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا پنهان کاری دونالد ترامپ درباره تلفات نظامیان آمریکایی در پی حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد در غرب عراق را تنفر انگیز برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا پنهان کاری های دونالد ترامپ در مورد تلفات حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکایی عین الاسد در عراق را چندش آور توصیف کرد.

جو بایدن در یک همایش انتخاباتی گفت: در حالی که برخی نظامیان شجاع ما در عراق هدف حمله موشکی قرار گرفتند ترامپ این تلفات را نادیده گرفت و گفت که فقط سردرد دارند.

وی افزود: نادیده گرفتن این تلفات و ساده انگاشتن آن واقعاً تنفر ابرانگیز است.

یک مقام ارشد وزارت دفاع آمریکا روز جمعه در اعترافاتی جدید تایید کرده که حداقل 34 نظامی آمریکایی در جریان حمله ایران به پایگاه عین الاسد عراق آسیب دیده اند.

این خبر را جاناتان هافمن ، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا، پنتاگون اعلام کرده و گفته است که 34 نظامی آمریکایی در جریان حمله موشکی اخیر ایران دچار آسیب مغزی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن: پنهانکاری ترامپ درباره تلفات عین الاسد تنفر انگیز است

بایدن: پنهانکاری ترامپ درباره تلفات عین الاسد تنفر انگیز است