مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 19:402020-01-24سياسي

سپاه و بسیج با تمام توان خود در مناطق سیل زده هرمزگان خدمت رسانی می کنند


فرمانده کل سپاه پاسداران عصر امروز(چهارم بهمن ماه) به همراه فرمانده نیروی دریایی سپاه، استاندار هرمزگان و فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان از مناطق سیل زده جاسک بازدید کرد.

- ایسنا/هرمزگان فرمانده کل سپاه پاسداران عصر امروز(چهارم بهمن ماه) به همراه فرمانده نیروی دریایی سپاه، استاندار هرمزگان و فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان از مناطق سیل زده جاسک بازدید کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران، افزود: همه ارگان ها پس از سیل پای کار آمده اند و در حال پاکسازی و بازسازی منازل سیل زده هستند اما این منازل به واسطه اینکه دقیقا در وسط سیل و رودخانه فصلی قرار دارند دیگر قابل سکونت نیستند و هر بارانی که با این شدت ببارد دوباره وضعیت فعلی تکرار خواهد شد.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی افزود: سپاه و بسیج با تمام امکانات در خدمت رسانی به مناطق سیل زده استان هرمزگان و مردم نجیب این منطقه پای کار آمده و خدمت رسانی می کند.

وی با تأکید بر اینکه برای روستاییان سیل زده باید نقطه جدیدی برای اسکانشان در نظر گرفته و از نو برای آنها منازل مسکونی ساخته شود، تصریح کرد: نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین سپاه امام سجاد استان هرمزگان با تمام توان و ظرفیت خود با استفاده از بالگردها و دستگاه های مهندس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه و بسیج با تمام توان خود در مناطق سیل زده هرمزگان خدمت رسانی می کنند

سپاه و بسیج با تمام توان خود در مناطق سیل زده هرمزگان خدمت رسانی می کنند