مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 19:172020-01-24فرهنگي

تجلیل یک شهر از یک شهروند


انسانی که همگان او را از پیشگامان و افراد موثر در ایجاد نهادهای مدنی و سازمان دهی اجتماعی و رقم زدن اتفاقات فرهنگی ارزشمند در رشت از جمله ایجاد خانه فرهنگ گیلان بعنوان خانه ای برای وفاق همه گیلانیان می دانند.

دلایلی که موجب شد اصحاب فرهنگ و هنر و کنشگران اجتماعی شهر رشت و موسسان خانه فرهنگ گیلان در سومین روز بهمن 1398 طی آیینی از رضا فرحمند به پاس 50 سال حضور ارجمند اجتماعی و دستاوردهایش در راه اندازی نهادهای مستقل فرهنگی و هنری گیلان تقدیر کنند.

در این آیین اغلب بزرگان فرهنگ این دیار از شهرهای مختلف گیلان و حتی سکنا گزیدگان در تهران و دیگر شهرها از جمله حافظ موسوی شاعر بنام گیلان ، بهروز بقایی هنرمند برجسته عرصه تئاتر و سینما و مسعود پورهادی شاعر و پژوهشگر حضور داشتند.

پایداری و امیدواری آنچه فرحمند به ما آموخت حافظ موسوی شاعر بزرگ گیلان خالق شعرهای جمهوری و دستی به شیشه های مه گرفته دنیا ( برنده جایزه گردون ) از سخنران های مراسم بزرگداشت رضا فرحمند بود.

وی پایداری و امید بخشی را مهمترین ویژگی رضا فرحمند دانست و افزود: فرحمند و امثال او برای فعالیتهایی که در عرصه های مختلف داشتند نه از کسی طلبکارند و نه بدهکار.

او مطابق وجدانیات همان چیزی که در تعریف روشنفکری رسالت انسانی و اخلاق اجتماعی وجود داشته عمل کرده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل یک شهر از یک شهروند

تجلیل یک شهر از یک شهروند