مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 18:352020-01-24پزشكي

مرهم بر زخم نیازمندان


متخصصان موسسه ملی ندای سلامت مرهم، برای درمان و جراحی پلاستیک رایگان بیماران نیازمند به استان فارس می آیند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما،مرکز فارس،گروهی از پزشکان متخصص و فوق تخصص جراحی پلاستیک که امتحان خود را در دیگر استان های کشور پس داده اند به سمت استان فارس می آیند تا بتوانند مرهمی بر زخم چهره های نیازمند درمان بیماران این استان بنشانند.

به گفته متخصصان از هر هزار کودک یک نفر به بیماری لب شکری (شکاف لب) مبتلا است و موسسه مرهم کاری کرده که بر لب این کودکان به جای شکاف، لبخند جاری شود.

فعالیت این موسسه از 12 سال پیش آغاز شده و هر چندگاهی، اعضای آن با سفر هایی مناطق مختلف ایران بیماران نیازمند را که از مشکلات و زخم هایی در سر و صورت و بیماری های مادرزادی از جمله لب شکری رنج می برند به صورت کاملا رایگان درمان و یا جراحی پلاستیک می کنند.

در دیدار اعضای هیات امنا و مدیرعامل موسسه ملی ندای سلامت مرهم با استاندار فارس و مدیران ارشد برخی دستگاه های اجرایی استان با هماهنگی های لازم، مقدمات برای خدمات دهی این تیم در نیمه اسفند امسال انجام شد.

استاندار فارس در این دیدار گفت:قرار نیست فعالیت گروه مرهم درآمد پزشکان استان فارس و شیراز را کاهش دهد و کسانی برای دریافت خدمات به این تیم هدایت می شوند که مستمند واقعی هستند و توانایی تامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرهم بر زخم نیازمندان

مرهم بر زخم نیازمندان