مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 18:252020-01-24اجتماعي

ستاد مدیریت بحران استان ایلام در آماده باش کامل است


استاندار ایلام با اشاره به برودت هوا و ورود یک سامانه بارشی در استان، گفت: ستاد مدیریت بحران استان در آماده باش کامل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم سلیمانی دشتکی عصر جمعه در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان خواستار دقت نظر در اعلام پیش بینی های هواشناسی شد و گفت: معمولاً بر اساس این پیش بینی ها مردم و مسئولان برنامه ریزی می کنند، بنابراین لازم است در اعلام و صدور اطلاعیه های هواشناسی و مدیریت بحران دقت نظر بیشتر شود.

وی با اشاره به این مهم که اتخاذ تصمیمات در ستاد مدیریت بحران استان تابع اصول و ضوابط خاصی است، تاکید کرد: نبایست تحت تاثیر فضای احساسی درخصوص مدیریت بحران تصمیم گرفت.

استاندار ایلام در ادامه عقلانیت در تصمیم گیری در شرایط بحران را حیاتی خواند و گفت: تصمیمات احساسی و بدور از منطق زیان آور است.

وی در ادامه به برخی تصمیم گیری ها در سیل فروردین ماه اشاره کرد و گفت: در استان ما با پیش بینی درست ستاد بحران تصمیم گرفته شد که آب پشت سدها خالی شود اما در استان پایین دست ما به جهت موضوع خشکسالی این کار را نکردند و نتیجه این دو تصمیم متفاوت را همه دیدند.

وی افزود: اگر قبل از بحران در سیل فروردین ماه درست پیش بینی نمی کردیم و درست تصمیم نمی گرفتیم قطعاً خسارت های جبران ناپذیری به استان وارد می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد مدیریت بحران استان ایلام در آماده باش کامل است

ستاد مدیریت بحران استان ایلام در آماده باش کامل است