مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 15:452020-01-24سياسي

یادواره شهدای والفجر 5 و ایل شوهان برگزار شد


امروز مردم و مسئولان استان در روستای «چنگوله » گردهم آمدند تا هم یاد و خاطره ی شهدای عملیات والفجر پنج و گرامیداشت شهدای ایل شوهان را گرامی دارند و هم در مراسم چمر رشادت های سردار دل ها را بسرایند.

- ایسنا/ایلام امروز مردم و مسئولان استان در روستای چنگوله گردهم آمدند تا هم یاد و خاطره ی شهدای عملیات والفجر پنج و گرامیداشت شهدای ایل شوهان را گرامی دارند و هم در مراسم چمر رشادت های سردار دل ها را بسرایند.

قاسم سلیمانی دشتکی امروز جمعه در یادواره سالروز عملیات والفجر پنج و گرامیداشت شهدای ایل شوهان با تاکید بر اینکه اتحاد مردم و خدمتگزاران آنها در واحدهای مختلف باعث شده که ایلام استانی امن، بدون حاشیه و یکپارچه باشد، اظهار کرد: در موضوع سیل فروردین ماه، اربعین و از همه مهمتر وقایع مربوط به بنزین و هفته های اخیر که بسیاری از استان های کشور را درگیر حاشیه و مشکل کرد، استان ایلام با درایت مسوولان و همکاری و همراهی مردم از همه این قضایا سربلند بیرون آمد.

وی با اشاره به وضعیت سرمایه گذاری در استان ایلام، یادآور گفت: 230 هزار میلیارد ریال اعتبار امسال از سوی مجموعه نظام در بخش های مختلفی چون نفت، گاز، پتروشیمی بدون احتساب هزینه تکمیل واحد الفین صنعت و کشاورزی در استان ایلام هزینه شده است که بسیاری از پروژه های کلان استان یا به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای والفجر 5 و ایل شوهان برگزار شد

یادواره شهدای والفجر 5 و ایل شوهان برگزار شد