مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 14:252020-01-24سياسي

معرفی برگزیدگان رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال در لرستان


نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال در لرستان با معرفی تیم های برتر در حوزه های مختلف پایان یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز لرستان ،فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در اختتامیه اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج گفت: پیش از پیروزی انقلاب رسانه ها در خدمت زر و زور بود اما امروز رسانه ها در آزادی کامل مسؤولان را نقد می کنند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه پیش از انقلاب هیچ رسانه تاثیرگذاری در ایران نداشتیم، افزود: کلیه انتشارات پیش از انقلاب تحت کنترل رژیم شاهنشاهی بود اما امروز هر یک از آحاد ملت ایران خودش یک رسانه است و هر کسی در چارچوب قوانین می تواند فعالیت کند.

سردار مرتضی کشکولی ، فضای حقیقی در حوزه های مختلف را متاثر و تاثیر پذیر از فضای مجازی برشمرد و گفت: امروز ما درگیر با استکبار جهانی هستیم و به عنوان یک پدیده در عصر حاضر بدنبال حذف شر ظلم و ظالم از سر مردم منطقه و جهان هستیم.

وی در ادامه به اهمیت بسیار بالای فضای مجازی اشاره کرد و افزود: اگر بخواهیم سبک زندگی را رشد داده و تغییر دهیم حتما باید از فضای مجازی بهره ببریم.

وی یادآور شد: مفتخریم که به عنوان یکی از اولین ارگان ها در حوزه تولید محتوای فضای مجازی ورود پیدا کردیم و امروز از 80 نفر از جوانان که در رقابتی 48 ساعته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برگزیدگان رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال در لرستان

معرفی برگزیدگان رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال در لرستان