مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 13:502020-01-24سياسي

احداث سینمایی 13 سالنه در مشهد


سید مصطفی حسینی، مدیرعامل موسسه «بهمن سبز» با اعلام خبر احداث سینمای 13 سالنه «مهر کوهسنگی» در مشهد بیان داشت: همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، - سید مصطفی حسینی، مدیرعامل موسسه بهمن سبز با اعلام خبر احداث سینمای 13 سالنه مهر کوهسنگی در مشهد بیان داشت: همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، فعالیت اجرایی یکی از بزرگترین پردیس های سینمایی کشور توسط موسسه بهمن سبز حوزه هنری در شهر مشهد آغاز خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،وی افزود: پروژه سینمای 13 سالنه مهرکوهسنگی با موقعیت مکانی مناسب در یکی از بهترین نقاط توریستی و گردشگری مشهد در دل بوستان کوهسنگی قرار دارد و ان شاءالله به دلیل مرکزیت آن در شهر، آن را به سینمایی در دسترس مردم، دانشجویان و سینما دوستان تبدیل خواهد کرد.

حسینی ادامه داد: در حال حاضر ساخت این مجتمع به اتمام و بهره برداری رسیده و بخش سینمایی آن که تحت مالکیت بهمن سبز است، هم اکنون در مرحله طراحی قرار دارد و شروع فعالیت عمرانی آن از دهه فجر خواهد بود.

مدیرعامل بهمن سبز خاطرنشان کرد: ساخت و احداث این پروژه سینمایی توسط موسسه بهمن سبز حوزه هنری در قالب طرح بزرگ توسعه و ساخت سینما در سراسر کشور انجام می پذیرد و طبق برنامه ریزی در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث سینمایی 13 سالنه در مشهد

احداث سینمایی 13 سالنه در مشهد