مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 13:252020-01-24سياسي

در خرج کردن بیت المال حساب و کتاب داشته باشید


بیت المال باید برای رفاه و گشایش کار مردم باشد نه اینکه برای جشن های بی محتوای بی فایده هزینه شود.

- یزد، خطیب نمازجمعه یزد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یزد گفت: نعمت وجود انسان های بزرگی، چون امام و رهبری و جوانان فداکار و این مردم خوب را خدا به ما داده وباید قدردان باشیم.

آیت الله ناصری باتاکید بر اینکه باید در راه دین مقاومت داشته باشیم افزود: اگر به جای خدمت به مردم و انقلاب خیانت کنیم، خداوند متعال توجهش را از ما بر م دارد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اهمیت و ضرورت اقتدارمعنوی، فرهنگی و علمی برای جامعه گفت: کسی که خدا را باورکرده، مستقل است و به دشمن تکیه نمی کند و دشمن ها را قدرت های پوشالی می داند.

خطیب نمازجمعه یزد با اشاره به عزت و عظمت سردارشهید سلیمانی گفت:: نمونه این افراد مومن و با اقتدار، امام راحل و سردارشهید قاسم سلیمانی است که از خود گذشته و برای او خدمت به دین خدا و خدمت به اسلام مهم بود و این فرهنگی است که باید مورد توجه همه اقشار جامعه قرار گیرد چراکه امروز ما به این اقتدار فرهنگی نیاز داریم.

آیت الله ناصری با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به مهمترین پادگان خاورمیانه آمریکا گفت: آمریکا جرات نکرد در برابر این حمله موشکی کاری انجام دهد و این نشان دهنده ایمان ملت ایران و شجاعت رهبرانقلاب بود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در خرج کردن بیت المال حساب و کتاب داشته باشید

در خرج کردن بیت المال حساب و کتاب داشته باشید