مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 12:402020-01-24سياسي

جوسازی های بی منطق خللی در عملکرد شورای نگهبان ایجاد نخواهد کرد


امام جمعه موقت ورامین با اشاره به اینکه هیچ کس در هیچ جایگاهی حق دفاع از عناصر فتنه گر و فاسد را ندارد گفت: جوسازی های بی منطق خللی در عملکرد شورای نگهبان ایجاد نخواهد کرد.

- ایسنا/تهران امام جمعه موقت ورامین با اشاره به اینکه هیچ کس در هیچ جایگاهی حق دفاع از عناصر فتنه گر و فاسد را ندارد گفت: جوسازی های بی منطق خللی در عملکرد شورای نگهبان ایجاد نخواهد کرد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی، در خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: باید خانم ها بدانند و باور کنند که الگوی بهتر و برتر از حضرت زهرا نمی توانند پیدا کنند، البته درس های زندگی ایشان فقط زنانه نیست بلکه تمام مسلمانان می توانند از درس های زندگی این پاره تن پیامبر بهره مند شوند.

وی افزود: اینکه مقام معظم رهبری این همه درباره فتنه هشدار می دهند و فتنه را خط قرمز نظام معرفی می کند به خاطر ویرانگر بودن فتنه است و باید عرض کنم که سال 88 معیار سنجش است؛ آنان که در برابر فتنه سال 88 که دشمنان به مثابه جنگ احزاب به راه انداخته بودند و در مقابله با نظام اسلامی برخاستند سکوت کردند یا با فتنه گران همراه شدند ظلم بزرگی به نظام کردند، اینها نباید انتظار داشته باشند که در کرسی های مسئولین نظام و سنگرهای حساس مانند مجلس قرار بگیرند و بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوسازی های بی منطق خللی در عملکرد شورای نگهبان ایجاد نخواهد کرد

جوسازی های بی منطق خللی در عملکرد شورای نگهبان ایجاد نخواهد کرد