مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 11:382020-01-24سياسي

تشییع میلیونی و حمایت مردم از شهید سلیمانی توطئه های دشمن را خنثی کرد


حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی در خطبه های نمازجمعه این هفته قصرشیرین با تسلیت ایام فاطمیه و با اشاره به خطبه های رهبر معظم انقلاب اسلامی در نماز جمعه تهران، افزود: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب برای غلبه بر دشمنی ها باید قوی شویم که این قوی شدن در مسیری است که شهدا برای ما هموار کردند.

وی اظهار داشت: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شجاع و ولایت پذیر و سرباز ولایت بود که اگر می خواهیم قوی باشیم باید رابطه دلی خودمان با رهبری که سکاندار انقلاب است، را قوی تر کنیم.

خطیب جمعه موقت قصرشیرین گفت: نکته مهمی که شاهد آن هستیم سناریوی شکست خورده دشمنان است از این رو با ترور سردار سلیمانی به دنبال تضعیف مقاومت بودندکه شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس بیش از پیش محور مقاومت را تقویت کرد.

شامحمدی اضافه کرد: شهید سپهبد قاسم سلیمانی یک مکتب است که باعث پیشرفت وآبادانی و معیار شکست ترفندهای دشمن است و حضور میلیونی مردم در حمایت از سردار مقاومت توطئه دشمن را خنثی کرد.

وی با اشاره به سیلی سخت کشورمان به مهم ترین پایگاه نظامی آمریکا گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب این روز یوم الله بود و در این عملیات هیمنه پوشالی آمریکا شکسته شد و دیدیم خطبه های آرام بخش رهبری نیز صلابت نظام و جریان مقاومت را احیا کرده و با روشنگری های خودشان بیش از پیش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع میلیونی و حمایت مردم از شهید سلیمانی توطئه های دشمن را خنثی کرد

تشییع میلیونی و حمایت مردم از شهید سلیمانی توطئه های دشمن را خنثی کرد