مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 11:382020-01-24اقتصادي

227 مستمری بگیر روستایی و عشایر قزوین وام دریافت می کنند


سعید رضایی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان قزوین روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا هدف از اجرای این طرح را اهمیت توجه به وضعیت رفاهی مستمری بگیران صندوق دانست و تصریح کرد : مدیران صندوق پیشبرد دو برنامه راهبردی را بصورت همزمان برای بیمه شدگان و مستمری بگیران خود در نظر گرفته اند که ابتدا شامل ایجاد تنوع در سبد خدمات و مزایای بیمه ای و سپس برنامه افزایش تسهیلات رفاهی برای خانواده مستمری بگیران و خدمات گیرندگان صندوق است.

رضایی افزود: اگرچه شاید این گونه تسهیلات بانکی تکافوی نیاز این قشر شریف را نکند اما مسوولان صندوق معتقدند این وام حتی اگر بتواند گره کوچکی از زندگی مستمری بگیران باز کند گام مثبتی خواهد بود که باید هر سال ادامه پیدا کن و قطع نشود.

وی یادآور شد: در حال حاضر 1600 خانوار در سه بخش بازنشستگی،ازکارافتادگی و فوت از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستاییان و عشایر استان قزوین مستمری ماهانه دریافت می کنند که در مرحله اول اجرای طرح 227 خانوار مشمول بهر مندی از تسهیلات وام خواهند شد.

استان قزوین دارای 80 هزار بهره بردار کشاورزی (کشاورز) است و همچنین 336 هزار نفر از جمعیت این استان در روستاها زندگی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

227 مستمری بگیر روستایی و عشایر قزوین وام دریافت می کنند

227 مستمری بگیر روستایی و عشایر قزوین وام دریافت می کنند