مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 11:352020-01-24بين الملل

ملت عراق سیلی محکمی به دولت آمریکا زد


معاون دبیرکل النجباء عراق تاکید کرد پس از جنایت آمریکا در ترور شهیدان سلیمانی و المهندس، ملت های ایران و عراق، سیلی های پی در پی به دولت آمریکا زدند - به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین ، معاون دبیرکل جنبش النجباء عراق، تاکید کرد پس از جنایت آمریکا در ترور شهیدان قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، ملت های ایران و عراق، سیلی های پی در پی به دولت آمریکا زدند و اگر واشنگتن نظامیانش را از عراق خارج نکند، شاهد شکل گیری مقاومت فراگیر خواهد بود.

نصر الشمری درباره تظاهرات میلیونی امروز در بغداد گفت: این بزرگترین سیلی عراقی ها بر صورت ترامپ احمق و دولت آمریکا بود که امیدوار بودند می توانند ملت عراق را فریب بدهند.

میلیون ها عراقی امروز از همه استان ها در این تظاهرات شرکت کردند تا یکصدا به آن ها بگویند که ما اشغالگری و سلطه آمریکا را رد می کنیم و نمی پذیریم که حاکمیت ملی عراق را زیر پا بگذارند.

ملت عراق برای گرفتن انتقام خون فرماندهان شهید، سیلی جدیدی به دولت آمریکا زد.

پس از سیلی محکم جمهوری اسلامی سیلی و پس از سیلی تشییع جنازه میلیونی فرماندهان شهید و سیلی مصوبه پارلمان عراق برای بیرون راندن نظامیان آمریکایی، امروز ملت عراق با این تظاهرات میلیونی خود، سیلی دیگری به دولت ترامپ زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت عراق سیلی محکمی به دولت آمریکا زد

ملت عراق سیلی محکمی به دولت آمریکا زد