مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 11:102020-01-24سياسي

توسعه ایران مستلزم رسیدن به اقتدار علمی و صنعتی است


امام جمعه یزد با بیان این که افزایش اقتدار ملی یکی از موثرترین راهکاری مقابله توطئه دشمنان دین است، گفت: رسیدن به اقتدار علمی و صنعتی ملاک عمل مسئولان و دست اندرکاران قرار گیرد.

- ایسنا/یزد امام جمعه یزد با بیان این که افزایش اقتدار ملی یکی از موثرترین راهکاری مقابله توطئه دشمنان دین است، گفت: رسیدن به اقتدار علمی و صنعتی ملاک عمل مسئولان و دست اندرکاران قرار گیرد.

آیت الله محمدرضا ناصری یزدی پیش از ظهر امروز در خطبه های این هفته چهارم بهمن ماه نماز جمعه یزد با بیان این که خداوند در قرآن کریم به مومنان سفارش کرده که برای پیشبرد اهداف و امور خود فقط به درگاه الهی متوسل شوند، اظهار کرد: مومنان باید برای رسیدن به سعادت دنیا و آخرت قدردان الطاف خدا باشند.

وی با بیان این که مقاومت در دین داری همان قدرشناسی از لطف خداست، افزود: افراد جامعه اسلامی باید برای مقابله در برابر استکبار به دنبال اقتدار فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، اقتصادی، سیاسی و اجرایی باشند.

امام جمعه یزد در ادامه با اشاره به اهمیت عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه آمریکایی عین السعد، گفت: این عملیات نمایش اقتدار اجرایی، سیاسی و نظامی ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه ایران مستلزم رسیدن به اقتدار علمی و صنعتی است

توسعه ایران مستلزم رسیدن به اقتدار علمی و صنعتی است