مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 10:302020-01-24بين الملل

حزب اپوزیسیون ونزوئلا به دنبال حمایت آمریکا برای تکرار انتخابات 2018


یک شرکت کانادایی که برای یک حزب اپوزیسیون ونزوئلایی لابی گری می کند، اظهار کرد، رهبر این حزب به دنبال حمایت آمریکا برای توافقی با نیکولاس مادورو است تا به موجب آن انتخابات سال 2018 ابطال و تکرار شود.

- حزب اپوزیسیون ونزوئلا به دنبال حمایت آمریکا برای "تکرار" انتخابات 2018 یک شرکت کانادایی که برای یک حزب اپوزیسیون ونزوئلایی لابی گری می کند، اظهار کرد، رهبر این حزب به دنبال حمایت آمریکا برای توافقی با نیکولاس مادورو است تا به موجب آن انتخابات سال 2018 ابطال و تکرار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت کانادایی دیکنز اند مدسن که به نفع حزب هِنری فالکون، سیاستمدار اپوزیسیون ونزوئلا لابی گری می کند، در گزارش دوسالانه اش به وزارت دادگستری آمریکا اظهار کرد، برای حصول اطمینان از عدم مخالفت واشنگتن با این طرح تا زمانی که نیکولاس مادورو، رییس جمهور ونزوئلا از ادعای خود بر ریاست جمهوری این کشور دست بردارد، با شاخه اطلاعاتی و اجرایی آمریکا ارتباط پیوسته خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز، آمریکا و ده ها کشور دیگر و همچنین اپوزیسیون ونزوئلا بر این باورند که مادورو در انتخابات 2018 تقلب کرده و رییس جمهور قانونی این کشور نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب اپوزیسیون ونزوئلا به دنبال حمایت آمریکا برای تکرار انتخابات 2018

حزب اپوزیسیون ونزوئلا به دنبال حمایت آمریکا برای تکرار انتخابات 2018