مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 10:152020-01-24بين الملل

طفره مارک اسپر از اعلام میزان جراحات سربازان آمریکایی در عین الاسد


وزیر دفاع آمریکا در کنفرانس خبری خود مدعی شد که اطلاعاتی در خصوص میزان یا شدت جراحات وارده به سربازان آمریکایی در پی انتقام سخت ایران در اختیار ندارد.

- وزیر دفاع آمریکا در کنفرانس خبری خود مدعی شد که اطلاعاتی در خصوص میزان یا شدت جراحات وارده به سربازان آمریکایی در پی انتقام سخت ایران در اختیار ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت وزارت دفاع آمریکا، مارک اسپر، وزیر دفاع ایالات متحده روز جمعه در نشست خبری خود مدعی شد که وی اطلاعاتی در خصوص تعداد مجروحین حملات موشکی ایران به عین الاسد در اختیار ندارد.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در این خصوص که جراحات وارده به سر این سربازان آمریکایی تا چه حد جدی است، گفت: من نه دکتر هستم و نه میزان جراحات وارده را ارزیابی می کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه القبس چندی پیش به نقل از روزنامه بیزینس اینسایدر اعلام کرد که برخی از نظامیان آمریکایی که در اثر حمله ایران زخمی شده بودند به اردوگاه عریفجان کویت انتقال داده شدند و برخی دیگر به مرکز پزشکی لاندستول آلمان منتقل شدند تا در آنجا معالجه شوند.

این روزنامه با اشاره به اینکه ترامپ و ارتش آمریکا پیش از این اعلام کرده بودند که هیچ یک از نظامیان آن ها آسیب ندیده است اما ارتش آمریکا روز جمعه در موضعی دیگر اعلام کرد که 11 نظامی آن ها دچار سوختگی شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طفره مارک اسپر از اعلام میزان جراحات سربازان آمریکایی در عین الاسد

طفره مارک اسپر از اعلام میزان جراحات سربازان آمریکایی در عین الاسد