مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 10:152020-01-24سياسي

علم الهدی: محدود کردن افراد در شبکه های اجتماعی بر خلاف عدل و آزادی است


امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه معنای عدل و آزادی بشر این است که همه در بهره برداری از شبکه اجتماعی به عنوان خدمات ارتباطی که در اختیار مردم دنیا قرار گرفته مساوی باشند، - ایسنا/خراسان رضوی امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه معنای عدل و آزادی بشر این است که همه در بهره برداری از شبکه اجتماعی به عنوان خدمات ارتباطی که در اختیار مردم دنیا قرار گرفته مساوی باشند، گفت: اگر بنا شد در موردی جلوی کسی را گرفته و فردی را محدود کنند این بر خلاف عدل و آزادی است.

  آیت الله سیداحمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به برگزاری نماز جمعه هفته گذشته تهران به امامت رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: اصل این نماز جمعه و اقبال مردم بیشتر به یک معجزه شباهت داشت و چشم دشمنان را کور کرد.

پس از مسائلی که ما در سانحه هوایی داشتیم و بعضی حرکت های مذبوحانه دشمنان خدا در اطراف مملکت برگزاری این نماز جمعه باعث کوری چشم استکبار و دشمنان اسلام در سراسر کره زمین شد.

وی با اشاره به سه نکته کلیدی که مقام معظم رهبری در سخنان خود در نماز جمعه هفته گذشته تهران بیان کردند، ادامه داد: این سه نکته نیازمند تحلیل است و باید در موقعیت های مختلف مورد تحلیل قرار گیرد و ابعاد این سه نکته مشخص و مولفه های آن بیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم الهدی: محدود کردن افراد در شبکه های اجتماعی بر خلاف عدل و آزادی است

علم الهدی: محدود کردن افراد در شبکه های اجتماعی بر خلاف عدل و آزادی است