مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 10:052020-01-24ورزشي

مکتب شهید سلیمانی همان مکتب امام راحل است/فشار اجتماعی دشمن با تحریم فوتبال


ابعاد برجسته مکتب امام راحل معنویت و تدبیر بود که ما آن را در مکتب سردار شهید سلیمانی مشاهده می کنیم و باید در جهت تداوم آن گام برداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت الاسلام رضا علیزاده در خطبه های نماز جمعه ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا (س)، اظهار کرد: در شخصیت و عظمت حضرت زهرا (س) همین بس که امام زمان (عج) می فرماید مادرم فاطمه اسوه و الگوی من است.

امام جمعه بخش بهمن در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خطبه 27 دی ماه اشاره کرد و گفت: رهبر فرمودند که همه دغدغه ملت ایران باید این باشد که قوی شوند.

معنای اقتدار این است که جامعه از چنان قدرتی برخوردار شود که حرف او در موضوعات و مسائلی که پیش می آید حرف آخر باشد و دیگران گردن بنهند.

حجت الاسلام علیزاده به چند مورد از مصادیق اقتدار اشاره کرد و گفت: اقتدار ملی به معنای اتحاد و وحدت کلمه است و همه مردم باید مراقب باشند به خاطر اختلاف نظرهای کوچک در مقابل هم قرار نگیرند.

قدرت ملت در اتحاد است؛ اما دشمنان به دنبال این هستند که این اتحاد و وحدت کلمه را بشکنند.

علیزاده نوعی از اقتدار را، اقتدار اقتصادی برشمرد و اذعان کرد: اگر اقتصاد کشور قوی شود باعث اقتدار می شود لذا تلاش می کنند با تحریم اقتصادی به ما ضربه وارد کنند و این اقتدار را بشکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب شهید سلیمانی همان مکتب امام راحل است/فشار اجتماعی دشمن با تحریم فوتبال

مکتب شهید سلیمانی همان مکتب امام راحل است/فشار اجتماعی دشمن با تحریم فوتبال