مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 09:352020-01-24سياسي

فرزندان را با مکتب شهید سلیمانی پرورش دهیم


امام جمعه موقت بجنورد با تأکید بر لزوم بازخوانی ویژگی های شخصیتی شهید سلیمانی گفت: باید جوانان و فرزندان را با این مکتب و الگو آشنا کنیم و پرورش دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد حجت الاسلام رضا نوری در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز بجنورد با اشاره به سالروز شهادت حضرت زهرا اظهار کرد: شجره طیبه ائمه الهی حضرت زهرا است و باید سعی کنیم مستمسک به این شجره طیبه در زندگی خود باشیم.

وی همچنین با پرداختن به برخی از ابعاد شخصیتی شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: این شهید، مکتبی است که باید مدت ها راجع به وی صحبت کرد و به شخصیتش پرداخت تا بتوان از او الگو گرفت.

امام جمعه موقت بجنورد یکی از برجسته ترین و مهم ترین ویژگی های شهید سلیمانی را استکبار و استعمارستیزی وی دانست و افزود: مردم ایران نیز در نخستین گام انقلاب، نظام های استکباری و استعماری را از کشور بیرون کردند اما تا امروز همچنان آنان به توطئه علیه ملت ایران اقدام می کنند.

وی توطئه جبهه استکبار علیه مردم و نظام اسلامی را از بین بردن حکومت بیان کرد و ادامه داد: این کشورها به دنبال از بین بردن نظام جمهوری اسلامی ایران و برهم زدن امنیت ایران و منطقه هستند.

مشاور استاندار خراسان شمالی در امور روحانیت ادامه داد: جنگ و تحریم از سوی آمریکا علیه ما راه افتاده و چهل سال است که علیه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزندان را با مکتب شهید سلیمانی پرورش دهیم

فرزندان را با مکتب شهید سلیمانی پرورش دهیم