مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 09:052020-01-24سياسي

برگزاری یادواره شهدای پایین گنج افروز بابل


هجدهمین یادواره 46 شهید و دوشهید گمنام پایین گنج افروز شهرستان بابل باسخنرانی سخنگوی کل سپاه پاسداران بزگزار شد.

- خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران، سردارسرتیپ پاسدار رمضان شریف در این یادواره گفت: یکی از وظایف ما شناساندن فرهنگ و تفکر بسیجی به نسل جدید برای اداره کشور مانند ایجاد امنیت، عمران، آبادانی و پیشرفت بوده تا کشور را از بحران های سخت (دوران دفاع مقدس، حرکات تجزیه طلبانه گروهک ها در نقاط مختلف کشور، تهاجم سازمان یافته امریکایی ها و .

) بگذرانند.

مسئول روابط عمومی و سخنگوی کل سپاه پاسداران افزود: یکی از ماموریت های سپاه، کمک به مردم در بلایا و حوادث طبیعی مانند سیل در استان های گلستان، خوزستان و لرستان است که مجموعه خانواده سپاه با همه نیرو ها و امکانات حضور برای حل و فصل آن کوشیدند.

سردارسرتیپ پاسدار رمضان شریف گفت: در موضوع سیل سیستان و بلوچستان هم مجموعه هایی مانند هلال احمر، ارتش جمهوری اسلامی ایران، واحد های نیروی زمینی، دریایی و قرارگاه سازندگی سپاه و نیز گروه های جهادی در قالب مجموعه سازمان بسیج سپاه سازماندهی شده و حضور یافتند.

سخنگوی کل سپاه پاسداران گفت: در مرحله نخست در تلاش هستیم تا ملزومات مورد نیاز اولیه برای کاهش تلفات احتمالی انجام شده و برای ساخت دو بیمارستان صحرایی، امکانات اولیه غذا و پوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یادواره شهدای پایین گنج افروز بابل

برگزاری یادواره شهدای پایین گنج افروز بابل