مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 08:452020-01-24حوادث

نجات بیش از 400 نفر مسافر در راه مانده بر اثر کولاک در آذربایجان غربی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از اسکان بیش از 200 نفر مسافر در راه مانده بر اثر کولاک در محور پیرانشهر- تمرچین در پایانه مرزی تمرچین خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از اسکان بیش از 200 نفر مسافر در راه مانده بر اثر کولاک در محور پیرانشهر- تمرچین در پایانه مرزی تمرچین خبر داد.

ارسلان شکری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به وقوع برف و کولاک در استان از شب گذشته افزود: از نخستین دقایق وقوع کولاک در محور پیرانشهر- تمرچین بازگشایی محور و نجات مسافران در راه مانده بر اثر کولاک توسط نیروهای راهداری انجام شد و با همکاری تمامی عوامل راهداری، هلال احمر، ارتش و سپاه کلیه مسافران در راه مانده این محور نجات پیدا کردند.

وی ادامه داد: این عملیات بدون هیچ مشکل جسمی برای مسافران انجام و همه مسافران در سلامت کامل منتقل شدند.

این مقام مسئول اضافه کرد: بیش از 200 نفر از مسافران در داخل پایانه مرزی تمرچین و بالغ بر 200 نفر نیز در داخل شهر اسکان داده شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی یادآور شد: مسافران در ایام حاضر باید بیش از پیش نسبت به بررسی وضعیت جوی جاده ای حساس شده و با توجه به هشدارهای اعلامی این اداره کل که توسط اصحاب محترم رسانه ها بطور مستمر ارایه شده وهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات بیش از 400 نفر مسافر در راه مانده بر اثر کولاک در آذربایجان غربی

نجات بیش از 400 نفر مسافر در راه مانده بر اثر کولاک در آذربایجان غربی