مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 08:152020-01-24سياسي

رعایت کامل استانداردها در مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی (ع)


سیزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی بن ابی طالب(ع) در تمام رده ها طبق مقررات و آیین نامه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و با توجه به رعایت استانداردها برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سیزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی بن ابی طالب(ع) با حضور حجت الاسلام و المسلمین بنیادی نائب رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جمعی از طلاب، قاریان، حافظان و محققان سراسر کشور در قم آ غاز به کار کرده است.

محمد بادپا مسئول کمیته فنی سیزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی بن ابی طالب(ع) با بیان اینکه 5615 نفر در بخش خواهران این دوره از مسابقات ثبت نام کردند، گفت: مسابقات از روز سوم بهمن ماه شروع شده و تا دهم بهمن ماه به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به گونه ای طراحی شده است که شرکت کنندگان بتوانند به موقع در آن حضور پیدا کنند، افزود: علاوه بر اهدای جوایز به رتبه های اول، دوم و سوم در مرحله رقابتی و نهایی، بخشی نیز ویژه حدنصاب در مسابقات در نظر گرفته شده است که جوایزی به رتبه های حدنصاب اهدا خواهد شد.

مسؤول کمیته فنی سیزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی بن ابی طالب(ع) خاطرنشان کرد: مسابقات در تمام رده ها طبق مقررات و آیین نامه سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت کامل استانداردها در مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی (ع)

رعایت کامل استانداردها در مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی (ع)