مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 08:052020-01-24سياسي

ملاقات مردمی رییس قوه قضاییه با تعدادی از مراجعین به دادگستری کل استان یزد


تعدادی از مراجعه کنندگان به دادگستری این استان، پرونده های خود را با رییس قوه قضاییه در میان گذاشتند و رییسی دستورات لازم را برای بررسی مشکلات قضایی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، در جریان سفر حجت الاسلام و المسلمین رییسی به استان یزد، پس از جلسه شورای عالی قوه قضاییه، تعدادی از مراجعه کنندگان به دادگستری این استان، پرونده های خود را با رییس قوه قضاییه در میان گذاشتند و رییسی دستورات لازم را برای بررسی مشکلات قضایی صادر کرد.

در این ملاقات مردمی که علاوه بر رییس قوه قضاییه، سخنگوی قوه قضاییه و رییس کل دادگستری استان یزد هم حضور داشتند، نماینده 500 نفر از مالکین تعدادی از اراضی که در اختیار یک نهاد بوده و با حکم قوه قضاییه به صاحبان آن بازگشته و دوباره آن نهاد اعتراض کرده است، به بیان مشکلات شکات پرداخت و از رییس قوه قضاییه خواست تا نسبت به تعیین تکلیف مالکیت این اراضی دستورات لازم را صادر نماید.

همچنین فردی که در جریان دیدار رییسی با اقشار مختلف مردم یزد، در مورد مشکل قضایی خود انتقاداتی را مطرح کرده بود نیز به دیدار مردمی چهره به چهره با رییسی دعوت شد و از نزدیک به بیان مشکل خود پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاقات مردمی رییس قوه قضاییه با تعدادی از مراجعین به دادگستری کل استان یزد

ملاقات مردمی رییس قوه قضاییه با تعدادی از مراجعین به دادگستری کل استان یزد