مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 07:452020-01-24سياسي

اخلاص و عمل صالح از خصوصیت های بارز سردار سلیمانی است


سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اخلاص، عمل صالح و شجاعت از خصوصیت های بارز سردار سلیمانی دانست و گفت: دلبستگی به اهل بیت و تلاش در جهت احیای فرهنگ اهل بیت از نکات بارز شخصیت حاج قاسم بود که در این راه همه اعتبار، - ذکاوت و تدبیر خود را صرف می کرد که همه زیر چتر ولایت جمع شوند.

سردار رمضان شریف در هجدهمین یادواره 46 شهید و دو شهید گمنام پایین گنج افروز بابل که شب گذشته در مصلی این شهر برگزار شد، با اشاره به ابعاد شخصیتی سردار قاسم سلیمانی اظهار کرد: همه کسانی که سردار سلیمانی را در سنگرها و خاکریزها دیده بودند وی را به صفت شجاعت ایثار در عرصه نبرد و رویارویی با دشمن چه صدام، چه گروه گروه های تجزیه طلب، خود آمریکایی ها در منطقه و چه با داعش می شناختند اما شخصیت حاج قاسم جزء کوچکی از آن چیزی که ماها دیدیم بود.

وی با بیان اینکه رزمندگان دفاع مقدس، سپاه قدس و جبهه مقاومت که با وی بودند می دانند که سردار سلیمانی چطور شخصیتی داشت، تصریح کرد: آن ها بهتر می دانند که چه باعث شد چنین عزتی به سرباز ولایت دهد که به محض شنیدن خبر شهادتش رستاخیزی در جامعه ما به وجود بیاید که بی سابقه و کم نظیر بود.

سخنگوی سپاه پاسداران با اشاره به تشییع بی نظیر سردار سلیمانی در پنج شهر کشور و حضور 25 میلیون تشییع کننده در این مراسم گفت: همه اینها به برکت اخل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلاص و عمل صالح از خصوصیت های بارز سردار سلیمانی است

اخلاص و عمل صالح از خصوصیت های بارز سردار سلیمانی است