مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 06:502020-01-24سياسي

قالیباف: مشکلات اقتصادی راه حل دارد / سردار سلیمانی با اتکا به جوانان موفق شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، محمد باقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام شب گذشته در سلسله نشست های نیروهای انقلابی با موضوع مردم مقاومت و کارآمدی یادبود سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع الزهرا (س) قیامدشت گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، محمد باقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام شب گذشته در سلسله نشست های نیروهای انقلابی با موضوع مردم مقاومت و کارآمدی یادبود سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع الزهرا (س) قیامدشت گفت: آن کسی که جنگ را اداره کرده و پیش برد مردم بودند نه ارتش و سپاه.

وی افزود: از دوران دفاع مقدس تا امروز به همان میزان که از مردم فاصله گرفته ایم بر مشکلات مان افزوده شده است.

**شهید سلیمانی با اتکا به جوانان جهان اسلام توانست موفق شود نائب رییس کمیسیون اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به موضوع داعش و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: خیلی ها می گفتند مگر می توانید مقابل آمریکا و پولی که کشورهای مزدور منطقه می گذارند بایستید؟ اما دیدید شهید سلیمانی با دست خالی و با اتکا به جوانان جهان اسلام چگونه توانست موفق شود.

چرا که خداوند می فرماید مهم نیست چقدر عده و عده دارید مهم این است که خالصانه همه امکانات تان را بیاورید و ما وعده پیروزی می دهیم محقق شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: مشکلات اقتصادی راه حل دارد / سردار سلیمانی با اتکا به جوانان موفق شد

قالیباف: مشکلات اقتصادی راه حل دارد / سردار سلیمانی با اتکا به جوانان موفق شد