مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 23:152020-01-23سياسي

فعالان اقتصادی در اردکان، مقررات زیست محیطی را رعایت کنند


محمد باقر الفت روز پنجشنبه در شورای اداری اردکان افزود: فعالان اقتصادی باید پس از برداشت از معادن، پوشش های گیاهی را که از بین رفت و ناهمواری هایی در منطقه ایجاد شد را اصلاح و در مسیر بازسازی محیط زیست حرکت کنند.

وی در ادامه با اشاره به تدابیر و سیاست های قوه قضاییه در دوره مدیریت جدید این قوه، اضافه کرد: نقش پررنگ این نهاد در توسعه کشور و حل مشکلاتی که امروز با آن روبرو هستیم مشهود است.

این مسوول از طرح ایجاد مرکز صیانت خانواده به عنوان یک کار بسیار بزرگ و دارای اهمیت در اردکان یادکرد و افزود: مباحث مربوط به طلاق و انحلال خانواده ها از جمله آسیب های عمده اجتماعی است.

الفت یادآور شد: متأسفانه جامعه از این نوع آسیب ها رنج می برد و در اولویت دستور کار شورای اجتماعی کشور قرار دارد و کاری که در مرکز صیانت از خانواده انجام می شود این است زوجین را ترغیب تا بتوانند در کنار هم زندگی کنند و مباحث مربوط به اقتصاد خانواده در مرکز صیانت استان یزد نیز به خوبی مورد توجه قرار گرفته است.

معاون قوه قضاییه بابیان اینکه معمولاً موضوع طلاق به گونه ای طرح می شود که جلوگیری از اختلافات خانوادگی در محاسبات لحاظ نمی شود،گفت: آموزش قبل از انتخاب همسرگزینی، کمک در مدیریت خانواده، ایثار آنها در این کانون و تربیت فرزند بر اثر آسیب های بنیادین از جمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان اقتصادی در اردکان، مقررات زیست محیطی را رعایت کنند

فعالان اقتصادی در اردکان، مقررات زیست محیطی را رعایت کنند