مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 23:002020-01-23بين الملل

ترامپ:پیش از سفر نتانیاهو به آمریکا از «معامله قرن»رونمایی می کنم


رییس جمهور آمریکا اعلام کرد که قصد دارد پیش از سفر دو مقام بلندپایه رژیم صهیونیستی به واشنگتن از طرح صلح پیشنهادی خود موسوم به «معامله قرن» رونمایی کند.

- رییس جمهور آمریکا اعلام کرد که قصد دارد پیش از سفر دو مقام بلندپایه رژیم صهیونیستی به واشنگتن از طرح صلح پیشنهادی خود موسوم به معامله قرن رونمایی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا اعلام کرد که سرانجام از طرح بزرگ خود برای صلح در خاورمیانه (!) موسوم به معامله قرن پیش از سفر هفته آینده بنیامین نتانیاهو نخست رژیم صهیونیستی و بنی گانتز رقیب انتخاباتی وی به واشنگتن رونمایی کند.

ترامپ همچنین مدعی شد که با آنکه فلسطینیان ممکن است این طرح صلح پیشنهادی وی را دوست نداشته باشند، اما برای آنها سودمند خواهد بود! این در حالی است که مایک پنس روز پنج شنبه اعلام کرد دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و بنی گانتز رقیب انتخاباتی وی دعوت کرده است تا هفته آینده با سفر به واشنگتن دی.

سی پیرامون طرح صلح پیشنهادی کاخ سفید با یکدیگر گفتگو کنند.

پیش از این نیز کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی با افشای جزییاتی از طرح معامله قرن اعلام کرد که این طرح پیشنهادی دونالد ترامپ حاکمیت رژیم صهیونیستی بر تمام شهرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ:پیش از سفر نتانیاهو به آمریکا از «معامله قرن»رونمایی می کنم

ترامپ:پیش از سفر نتانیاهو به آمریکا از «معامله قرن»رونمایی می کنم