مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 21:002020-01-23اقتصادي

افزایش سهمیه سوخت تاکسی های پایانه ای و فرودگاهی


مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از افزایش سهمیه سوخت تاکسی های مستقر در ایستگاه های ویژه خبر داد و گفت: ما به التفاوت سهمیه سوخت تاکسی های پایانه ای و فرودگاهی واریز می شود.

- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از افزایش سهمیه سوخت تاکسی های مستقر در ایستگاه های ویژه خبر داد و گفت: ما به التفاوت سهمیه سوخت تاکسی های پایانه ای و فرودگاهی واریز می شود.

علی رضا قنادان در گفت وگو با ایسنا، در مورد سرانجام سهمیه بنزین تاکسی های پلاک ت مستقر در ایستگاه های ویژه همچون ترمینال، پایانه های مسافربری، راه آهن و فرودگاه که بخشی از سرویس دهی آنها، بیرون شهر است و به نوعی فعالیت آنها برون شهری محسوب می شود، اظهار کرد: در مورد سهمیه سوخت این تاکسی ها تصمیماتی اخذ شده است که در حال حاضر موضوعات اجرایی آن در حال انجام است.

وی با بیان این که در حال حاضر تاکسی های دوگانه سوز 250 لیتر و تاکسی های بنزین سوز 400 لیتر سهمیه بنزین دارند، ادامه داد: ولی این سهمیه برای تاکسی هایی که بیرون شهر فعال هستند به شدت کم است و به همین دلیل طی مصوبه ای مقرر شد که سهمیه سوخت تاکسی های بین شهری که در ایستگاه های ویژه مستقر هستند، افزایش پیدا کند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان این که مابه التفاوت بنزین سهمیه ای با نرخ آزاد به حساب این رانندگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سهمیه سوخت تاکسی های پایانه ای و فرودگاهی

افزایش سهمیه سوخت تاکسی های پایانه ای و فرودگاهی