مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 20:002020-01-23سياسي

افزایش کیفیت و تنوع بخشی در سیزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع)


مدیر اجرایی سیزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی بن ابی طالب(ع) از کیفیت بخشی و تنوع بخشی به عنوان دو شاخصه مهم این دوره از مسابقات یاد کرد که با هدف جذب مخاطب حداکثری صورت می گیرد.

- افزایش کیفیت و تنوع بخشی در سیزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) ایسنا/قم مدیر اجرایی سیزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی بن ابی طالب(ع) از کیفیت بخشی و تنوع بخشی به عنوان دو شاخصه مهم این دوره از مسابقات یاد کرد که با هدف جذب مخاطب حداکثری صورت می گیرد.

محمدرضا پورمعین مدیر اجرایی سیزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی بن ابی طالب(ع) با اشاره به اینکه امروز سیزدهمین دوره مسابقات در رشته های حفظ، قرائت و ترتیل خوانی قرآن کریم افتتاح شد، اظهار داشت: مسابقات به مدت یک هفته و تا سیزدهم بهمن ماه با حضور شرکت کنندگان از سراسر کشور در جوار آستان ملک پاسبان حضرت معصومه سلام الله علیها و مسجد مقدس جمکران ادامه خواهد.

وی تأکید کرد: این دوره از مسابقات علاوه بر شرکت کنندگان در دو رده سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال در رشته های یاد شده، در حوزه بزرگسالان نیز در حال احصاء عددی هستیم که شاید 32 سال باشد و به عنوان یک گروه سنی جدا شرکت داده شوند تا به عدالت نزدیک تر شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش کیفیت و تنوع بخشی در سیزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع)

افزایش کیفیت و تنوع بخشی در سیزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع)