مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 19:252020-01-23اقتصادي

تجاری‎سازی حدود 10 فناوری در جهاددانشگاهی خراسان رضوی


معاون سابق پژوهشی سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی گفت: حدود ده فناوری در ساختارهای جهاد در حال تجاری سازی است و همچنین قصد داریم در این دوره حدود ده فناوری توسعه یافته را کاملا به بخش خصوصی واگذار کنیم.

- معاون سابق پژوهشی سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی مطرح کرد؛ تجاری‎سازی حدود 10 فناوری در جهاددانشگاهی خراسان رضوی ایسنا/خراسان رضوی معاون سابق پژوهشی سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی گفت: حدود ده فناوری در ساختارهای جهاد در حال تجاری سازی است و همچنین قصد داریم در این دوره حدود ده فناوری توسعه یافته را کاملا به بخش خصوصی واگذار کنیم.

حمیدرضا بیدخوری، امروز 3 بهمن ماه امروز در گردهمایی سالانه پژوهشگران سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی که در محل این سازمان برگزار شد، با اشاره به اینکه لازم است تا سناریوهای پیش روی جهاددانشگاهی را بشناسیم، اظهار کرد: تصمیمات درونی سازمان بیش از تحولات بیرونی بر آینده سازمان در حوزه پژوهش و فناوری تاثیرگذار خواهد بود.

وی افزود: یکی از تصمیمات مهم این است که در طیف فعالیت های علمی از آکادمیک تا کاربردی، کجا بایستیم.

رویکرد آکادمیک وکاربردی هر دو ارزشمند است ولی باید بدانیم که بهتر است در ایجاد دانش فنی تمرکز کنیم یا بیشتر انرژی سازمان صرف توسعه فناوری های به دست آمده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجاری‎سازی حدود 10 فناوری در جهاددانشگاهی خراسان رضوی

تجاری‎سازی حدود 10 فناوری در جهاددانشگاهی خراسان رضوی