مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 18:502020-01-23اجتماعي

کولاک شدید در مرز تمرچین/وضعیت به مرز بحرانی رسید


بارش شدید برف همرا کولاک در مرز تمرچین ضمن مسدود کردن این جاده موجب محصور شدن رانندگان و مسافران زیادی در این مسیر مرزی شده است.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: بارش شدید برف به همراه کولاک از عصر امروز موجب اعلام وضعیت قرمز در این منطقه مرزی مسدود شدن دو طرفه جاده تمرچین و محصور شدن تعداد زیادی از مسافران و رانندگان در کولاک شدید شده است.

این خودروها به دلیل کولاک شدید برف و یخبندان و بیشتر به علت نداشتن زنجیر چرخ از ادامه حرکت بازمانده بودند که با امداد و کمک به موقع نیروهای راهداری از عصر امروز تاکنون در حال امداد رسانی هستند.

به دلیل تداوم کولاک امکان امداد رسانی و حضور نیروهای امدادی با کندی همراه است و این امر موجب شده مردم پیرانشهر، نیروهای سپاه نیز برای امداد رسانی به مسافران گرفتار در برف عازم این منطقه شوند.

هم اکنون وضعیت در این جاده مرزی قرمز اعلام شده و مسافران به هر طریق ممکن تقاضای امداد رسانی کرده اند این در حالی است که کولاک برف همچنان ادامه دارد و کار برای امدادگران سخت تر شده است و بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی، این روند طی روزهای آینده نیز ادامه می یابد.

در حال حاضر محور پیرانشهر - تمرچین با کولاک شدید همراه است و راهداران به همراه دیگر دستگاه های امدادی، هلال احمر، ارتش و سپاه جهت کمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کولاک شدید در مرز تمرچین/وضعیت به مرز بحرانی رسید

کولاک شدید در مرز تمرچین/وضعیت به مرز بحرانی رسید