مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 18:502020-01-23سياسي

دولت مجری انتخابات بوده و در چارچوب قانون انتخابات را پیش می برد


دولت مجری انتخابات بوده و در چارچوب قانون با تکیه براصل بی طرفی، عادلانه فرآیند انتخابات را پیش می برد و از آرای مردم پاسداری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان سنندج، محمدابراهیم زارعی اظهار داشت: دولت امیدوار است نتیجه نهایی تایید صلاحیت کاندیدها در هیات های نظارت، به حضور نامزدهای با سلایق سیاسی قانونی و مشارکت گسترده مردم در انتخابات منجر شود.

وی افزود: اکنون که فرآیند اظهار نظر هیئت نظارت در مورد داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم در مرحله نهایی خود قرار گرفته و موضع دولت به انتخابات مجلس یازدهم همان رفتار عملی است که در اظهارنظر هیئت های اجرایی در مورد صلاحیت داوطلبان عملیاتی شد.

فرماندار شهرستان سنندج ادامه داد: همت دولت و هیئت نظارت بر انتخابات در این مقطع از تاریخ باید این باشد که زمینه مشارکت گسترده مردم فراهم و از هر سخن و اقدامی که مشارکت سازنده مردم را در انتخاب شان محدود می کند، پرهیز شود.

زارعی یادآور شد: هیئت اجرایی حوزه انتخابیه شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران کوشید با پرهیز ازهرگونه صف بندی، دوری از تفسیر به رای و سلیقه ای عمل کردن، دوری از اجتهاد شخصی و با داوری بر مبنای آنچه در قانون مبنای عمل است، فرآیند انتخابات را پیش ببرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت مجری انتخابات بوده و در چارچوب قانون انتخابات را پیش می برد

دولت مجری انتخابات بوده و در چارچوب قانون انتخابات را پیش می برد